Thursday, January 1, 2015

2015; semoga tahun ini lebih baik :)

Assalamualaikum semua :)

Salam Tahun Baru 2015.

Kita tinggalkan 2014 dengan penuh kesyukuran atas segala nikmat-nikmatNya - rezeki yang tidak mampu dinafikan tidak kiralah rezeki itu untuk pekerjaan, rumahtangga, kesihatan mahupun hidup yang baik-baik ajer.

Jika ada keburukan, musibah, dugaan mahupun malapetaka itu semua ada ujianNya kepada HambaNya. sama-sama kita beristighar, merenung ke dalam diri apakah maksud semua ini. Tuhan menguji takkan pernah berhenti. Kita terima, kita redha sambil berdoa sambil berusaha untuk mencari jalan penyelesaiannya.

Sehingga hari baru di tahun baru ini, saya bersyukur atas rezekiNya, semoga saya terus berjaya dan tidak lupa diri. semoga saya dan keluarga dilindungiNya Insyallah!


Azam saya? Semoga saya terus berjaya dan dimurahkan rezeki dari Dia.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...