Friday, November 12, 2010

Farewell party lagi .. lagi .. lagi ..

Minggu ni rasa suram jer. aku le yang rasa gitu. orang lain maybe tengah bergumbira ekk..
apasal ntah rasa tak best je. paranoid lagikah? hahhaa.

Selasa punya cerita ni. gila lama baru nak update. masa banyak tapi tatau nape aku malas. bukak blog klik klik pastu blah gi tengok citer artis menipu pasal gelang magnet hahahhaa.

rasanya sapa yang rajin singgah blog hani mesti pelik kan bila tengok macam banyak jer majlis kat opis ni. kejap majlis besday, kejap majlis raya, kejap farewell party muahahhaa. gila banyak kooo .. makan, makan camne nak kurus nehh? hahaha ..

kali ni farewell party untuk sorang kakak (Kak Shida) yang dah keje lama kat sini. keje secretary la kekdahnya ngan salah sorang big boss. aku selalu gak highlight kakak ni dalam blog aku ni sebab dah anggap dia ni kakak sendiri. since aku keje kat sini 2004 kenal dia. sampai la aku bercinta, bertunang, berkahwin dan beranakkan Alya, dia la yang setia di sisi aku. haa koo betapa rapatnya hubungan kami kan? bukan takat kat opis jek, seluruh family aku dan dia dah kenal kami haha. memang rapat.

sedih bila dia amik keputusan nak berhenti keje sebab nak pindah balik kampong, dok ngan suaminya. yelah, orang dah kawen kan ofkos nak dok ngan laki sendiri. ada ke yang suka PJJ? aku dulu PJJ gak 2 tahun tapi sebab tau hubby mesti pindah sini semula so takdelah aku ralit nak benti keje. yang kak shida ni dah terang2 lakinya keje kat kampong so kenalah pindah sana. kenalah berkorban. harapnya pengorbanan dia yang cukup besar ni dihargai suaminya. sebab, bukan mudah nak amik keputusan tekad begini. keje dah lama, gaji dah banyak, selesa dan stabil. tapi, dia dah buat keputusan tekad so aku kenalah hormati walau sedih betol sebab aku tau dia benarnya masih sayangkan kejenya. waaaa ..

speechlesss ..

apa2 pon jom tengok menu kami ari tu. gila sedap nasi minyak macam kenduri orang kawen muahahha ..
ada jugak kek bika dari Medan. merasa la jugek kek ni dalam letupan gunung merapi hahahha ..


ada jugak hadiah, collection dari kawan2 opis. kenangan katanya .. 


wajah manis kali terakhir di sini. moga berjaya selepas ini.


ada nampak den tak? takkan nampak sebab takdo pon hahahhaha ..


tak leh blah gambo nan satu ni kannnn ..


antara yang sempat hadir di majlis ni.


tu je la nak share sini. selebihnya banyak pose syok sendiri hahahha ..
aku benarnya tengah feel sedih ni, tak koser nak tulih panjang2. sedih wooo ..
orang yang selalu berada disisi kita time senang, time happy dah pindah jauhhhh .. aiyoookk

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...