Tuesday, November 30, 2010

Cuma rm4 ..

ni update dari entry Reject Shop warehouse lastweek.
just nak citer, hani pegi jugak jumaat lepas. tu pon sebab ada member beria mengajak. ok.
gi sana berkobar-kobar ni dok ingat sama macam tahun-tahun lepas. bila sampai sana, lengang jer kilang tu. masuk parking pon sonang. maknanya? maknanya tak ramai ler manusia. kalo tak ramai maknanya? maknanya tak best la hahahahhahaa ..

so sampai terus masuk. eh sempat singgah sambar air VICO free kat luar tu. kenalah bg tenaga dulu kang nak merembat baju-bajan kan. so terus masuk dengan semangat berkobar-kobar nih. mula-mula masuk tengok lengang jer. pegang-pegang pandang-pandang. round dalam 15 kali. bukan besar pon warehouse ni. baju pon tak banyak pilihan. baju kids pon tak banyak. maybe dah abih kot sebab start 24hb. aku gi 26hb. 2 hari orang puas memilih kot ahakss ..

lastly dengan perasaan tidak bersalah sebab aku tidak boros, aku bayar rm4 sajok tuk 2 helai spender Alya. ahahahhaha murah giler. tu jer yang aku berkenan, aku suka. lelain tarak.

so, encek somi pon senyom bangga ngan isteri terchenta. tamatlah peristiwa jantung berdebar warehouse sale nih. hahahahha ..

- entry tak berilmiah -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...