Monday, November 15, 2010

Ahad, korang bekpes kat mana?

Citer ni takde gambar. hahaha.

Ahad.
kira hari ini dalam sejarah jugak la sebab aku berjaya ajak hubby gi bekpes kat luar. dah tu bekpes ala western plak. abig no no pada dia. ko hengat selera dia selera omputeh? sungguh pelik kekdahnya. tapi kali ni berjaya jugak. sebab? sebab apa korang rasa? sendiri mau hengatttt .. hahahahhahaha .. mesti korang pikir lucah je kan? kan? kannnnn? hahahahhaa ..

aku ajak hubby gi bekpes kat mekdi, subang airport. dah lama sangat teringin nak ke sini tapi manjang je failed. so kali ni misi berjaya. dalam kul 9.35 baru le gerak dari rumah walhal dah lama aku bersiap. takpelah, lambat pon lambatlah janji dapat. dari haru tak dapat mau aku frust! (walhal hati menggeletik geram sebab ada orang mandi 2 jammmmm) hiiiiiiii

bekpes kat sini sampai kul 11 je pakejnya. aku amik set mc muffin egg (betol ke? belasah jer ni sebab aku tak hengat). pastu amik set no 8 (ni pon tak hengat nama hahaha). dapat 2 hash brown kegemaran aku. pastu roasted coffee yang walllaaa sedapppp .. hubby aku suka nihhh .. boleh refill, ni yang penting hahaha ..

pastu tu rush balik ke TBS semula sebab nak jumpa someone, nak uruskan hal rumah. settlekan apa yang patut, dalam sejam. lepas tu rush ke Sg Buluh sebab nak tengok launching new township. lepas tu overhead ke Saujana, lalu Puncak Perdana then balik rumah. bayangkan dari pukul 9.35 pagi kuar rumah, pukul 5 baru settle. balik kena masak jugak akuuuu ..

masak apa? next entry baru citer.

oh ya nak minta maaf sangat2 kat Malay, sebab tak dapat datang besday party Sabtu lepas. hubby keje sampai lewat petang and Hani plak kena attend soft launch new phase kat galery. memang jadual padat ari tu tak dapat nak ke mana. nanti kita jumpa in personal yer Malay?
hepi belated besday dear!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...