Thursday, November 4, 2010

Pink?

Tadi sempat ke Alam Sentral. meraban ke sana sebab temankan kakak opismet carik sport shoes anaknya. aku tumpang sekaki sebab nak cuci mata hahaa .. sambil kuar masuk kedai takde tujuan saja carik pasal aku terpandang sehelai blaus wane pink. pink kuat atau shocking pink. betol2 pink. pegang2 jugak sambil kira2 duet lam wallet. hehee cukup nak bayo nih tapi apa hal aku nak beli baju kaler pink? (sambil setan berlegar2 belakang telinga suh amik jugak). cissss saja carik pasal sungguhhh. benarnya aku bukan peminat pink. tapi ada juga koleksi baju atau barang warna pink kat umah aku tu. korang ada yang minat pink? balik opis aku menung mikirkan baju tadik. nyesal plak tak amik. cantik kalo match ngan tudung pink corak2 kan? hish kan dah teringat2.

takpelah, aku googles je gambo2 yang bertema pink. tak sangka maveles gak kaler pink atau orang kata "jambu" hahaha. wah romantik betol bedding set pink ittew ..


wahhh segar betol mata tengok dekorasi kaler pink ni kat living hall. cantik!


ni pon ada mix pink jugak. pink hijau. wahhh nampaknya aku dah masukkan satu lagi kaler yang boleh diterima pakai ni. asik2 coklat asik2 oren asik2 hitam hahahhaha tak ceria betol ler daku nehhh ..


boleh ditimbang tara jugak kaler ni kalo nak decorate rumah baru nanti hahhahaa .. sungguh ke? tunggu ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...