Friday, January 7, 2011

Bila bengang ..

Mode; tengah emo. mencik.
tau kenapa? mesti tatau la kann ekekkee

Baru je plan. belom tau hujung-pangkal lagi. baru dapatkan suara orang ramai. ramai bagi positif feedback.
datang sekor ni mokak-mokak komplen. eh ko takmo ikot, takmo join sudah la. takyah mokak-mokak komplen. ada je komplen macam dia yang kena buat keje. macam dia yang jadi mastermind. macam dia yang penat-penat handle nanti. mencik ler.

dari aku ikhlas nak buat, terus malas. terus tawar hati. takde mood. sebab sekor ni la. hiii mencik la.
walhal yang lelain okay jer, eksited jer nak join.

jarang aku luahkan mood aku dalam blog. bukan nak cover line tapi takmo le share 1 dunia kan. kang malu sendirik. tapi kali ni aku tulih jugak sebab tatau nak share ngan sapa. hiii terus jadi bisu. nak cakap pon malas. nasib baik dah nekad nak diet takmo makan nasi 5 hari so takdelah heboh nak join group makan. kang confirm muka bersememeh tahan perasaan bila ngadap cik kiah mulut lebor tuhh ..

eh apsal marah2 ni Hani? ko kan hepi go laki eh lucky jer. abih ko ingat aku ni tak reti marah? ko ingat hantu kak limah je balik rumah? hiii marah ni berasap macam ada mentol ataih kepala.

korang jangan marah2 baca entry tak berilmiah ni ekkk ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...