Thursday, May 20, 2010

Musim hujan sudah tiba ..

salammm .. hujan tengah lebat ni di bukit jelutong. sejuk kooo ..
aku perasan dah dekat seminggu dua ni, memalam panas. berpeluh-peluh badan time bangun tido.
kipas kemain laju tapi berbahang jugek. jangan kabo aku tak buang habuk kipas, siap cuci tau. masalahnya cuaca memalam kemain panas. adakah itu petanda yang rumah aku kena ada sebijik ekon? itu petanda buruk tu. takmo le petanda buruk ekekke .. bagi le petanda baik duit nak masuk ke dapat hadiah ke rezeki terpijak ke kannnn ..

entry ni takde gambo, cite aje la sementara aku tengah siapkan appraisel ni haa .. opsss .. kejap lagi ada yang muntah tercekik dengar aku sebut appraissel ekeke .. biasalah manusia, rambut je sama hitam (walo skang rambut memacam kaler kan).

sambil tu aku sempat menyembang ngan jiran tetangga kat sini. ada J Card One Utama yang start sejak semalam. wahhh pantas aku call suamiku yang off ari ni. bagi tau dia nak gi sales tak? dia seperti dahulukala menjawab "sales .. sales .. sales .." kedaung sungguh. walhal aku nak jimat duit dia jugek. ialah nak carik baju si puteri kami tu ler. baju basahan dia dah ada yang sendat-mendat. ari tu kt MJ dapat sket je kannn ..

okay, kang kalo jadik pegi OU, aku snap picas apa yang aku beli ekkk ..

nak sambung buat appraissel ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...