Tuesday, May 4, 2010

Bila kompang nak berbunyi ..

Selamat Bertunang buat kakak tersayang, Kak Shida.
saja la nak share perasaan yang sungguh gumbira ini. almaklom, saat yang ditunggu sudah tiba. lama sangat kami tunggu tau ekekeke. at the end, kakak yang sorang ni bakal bergelar seorang isteri. Insyallah ..

hehehe .. pada yang tak tau citer ujung pangkal, Kak Shida ni kawan@kakak yang begitu rapat since bekerja di Guthrie Property lagik. sama-sama bekerja, sama-sama berkongsi rasa. suka, hepi, sedih, gumbira .. semua laaa .. dan, seorang kakak yang cukup baik dan cukup disayangi. kalo Hani sakit, dialah orang pertama yang bergegas ke hospital. apatah lagi kala hubbyku berada di Kedah dulu, dialah banyak membantu, menemani Hani dan Alya. sungguh sayang pada kakakku yang sorang ni!

setelah lama bersendirian sebagai dara pinggitan, akhirnya kakakku ini bertemu jodoh jua. bakal bernikah pada 28.05.2010 ini, daku pulak yang berdebar. berdebar sebab tengah sebok siapkan sesuatu untuk hantaran dia. waaa .. harap-harap daku berjaya menyiapkannya dengan baik. hehehe almaklom angan-angan melangit tapi tangan keras kejung ekekeke .. daku juga berdebar ni kerna harus mengulit encek NIKON untuk majlis pernikahan kakak nanti.

okes, buat kakak, selamat menempuh alam pertunangan ini walau singkat sebab hujung bulan ni dah nak bernikah kannn? moga semuanya berjalan lancar.

kak, jangan lupa nasihat-nasihat dari adik-adik yang nakal ini yer .. ekekekke ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...