Thursday, September 29, 2011

Alya Nur Zahra; 3yrs .. happy birthday to you ..

Hari ni Alya menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 3, 29.09.2011. tidak sedar masa begitu pantas berlalu. Alhamdulillah Alya Nur Zahra membesar sebagai anak yang sihat, bijak dan keletah serta memberikan kebahagiaan kepada mama dan papa serta keluarga kami. syukur juga kepadaNya kerna Alya sihat seadanya.

mama bekalkan goodies dan cupcakes untuk Alya kongsi dengan kawan-kawan di rumah babysitter. dah berminggu Alya ingatkan mama untuk belikan dia kek, nak sambut besday katanya. dah pandai anak mama ni and dia dah faham birthday celebration tu cemana, wahaha. siap cakap jemput friends nanti boleh dapat hadiah, bertuah betul budak debab nih hehe.

insyallah Ahad nanti mama akan adakan majlis sambutan birthday dia secara kecil-kecilan ajer. jemput keluarga terdekat dan kawan-kawan rapat serta jiran2 kat area umah ni. belum ada idea nak masak apa, menu apa. masih dalam planning. yelah, semuanya mama kena uruskan so kenalah well prepared kalo tak pengsan akak huhu.

ni goodies untuk kawan2 Alya kat umah babysitter. dalam goodies bag ni hani cuma letakkan coklat, junk food, cookies and sweet. cukuplah untuk meraikan Alya hari ini. ahad nanti lain pulak ye sayang. harap2 ummi and nenek uda boleh nyanyikan birthday song untuk Alya nanti yer?? kawan-kawan pon ramai kan sayang?

and, Hani ada order cupcakes dari Kak Maiza di Saujana Utama. hampir 3 tahun order kek dengan dia. memang sedap and marveles. kalo tak, takkan sampai 3 tahun order dengan dia ajer kann?? ni hani minta dia buatkan kek coklat kukus. sedap. hehe mama yang over plaks makan huhu.

ni nak test untuk Ahad nanti. kira okaylah cupcakes letak dalam tier plate ni kan? alalala comelnya.

Alya, mama cuba berikan yang terbaik untuk anak mama. mama doakan anak mama ni membesar dengan sihat, bijak dan menjadi anak yang solehah kepada ibu bapanya, aminn .. mama love Alya very muchh .. my precious baby ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...