Saturday, August 16, 2014

Rumah Terbuka Sime Darby

Assalam.

Jumaat lepas sempat ke rumah terbuka Sime Darby di SDCC, Bukit Kiara.
seperti tahun-tahun sebelumnya rumah terbuka diadakan untuk semua staff. seluruh lembah klang. ikutkan tidak ada open house tahun ni sebagai menghormati tragedi MH17 namun ada perubahan di saat akhir. jadi mana-mana staf yang berkesempatan bolehlah hadir ke majlis tersebut. 
Hani ke sana dalam pukul 11 pagi, pergi dengan 1 rombongan cik kiah giteww.
meriah. 

makanan pon sedap-sedap Alhamdulillah.
dapat juga berjumpa kawan-kawan dari others township tapi tak dapat nak berlama-lama nak menyembang sakan sebab pergi pon tumpang sorang abang nih hehe.

tu sempat bergambar dengan Tun Musa Hitam, Datuk Seri Wahab Maskan dan En Salem Kailany. mereka adalah antara orang-orang penting dalam Sime Darby. err silalah google sendiri kalo berminat ye, kakton kalo dah kenyang memang jadik malas nak describe hahaha.




tapi yang ni paling buat Hani happy. sebab ternampak 2-3 orang regular customer among staff yang menggayakan dress Najjah inspired dari KedaiKakton :))
tq uolsss sebab sudi beli, sudi gayakan di majlis yang cukup istimewa. uolss ni umpama iklan bergerak. lepas pakai dan tayang kat fb memasing wahhh order memang bertalu-talu masuk. iklan free gituu alhamdulillah rezeki tetap ada :))



ada yang berminat dengan dress Najjah inspired gini?? 
boleh ajer contact kakton 012 228 1418, sms whatsapp pm facebook semua boleh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...