Monday, May 5, 2014

KedaiKakton; Nak bagi tau jerrr :))

Okay, kembali ke KedaiKakton. just nak inform harga borong minimum 5 pasang sempena Hari Pekerja dah abis. Harga kembali seperti biasa RM70.00 sepasang unless nak beli banyak saya akan bagi best price giteww. so jika berkenan dengan mana-mana cotton bolehlah sms ke wassap ke cakap nak cotton yang mana. bolehlah belek link kat sebelah ni, ada link cotton yang saya dah update hari tu. harga confirm best punya laaa :) janjiiii :))


pastu nak bagi tau Rania blouse akan restock minggu ni, Insyallah. ada warna purple, hitam, army green, orange, pink belacan dan turqoise. blouse paling laris dalam KedaiKakton hokkayyy sebab sedap dipakai, cotton lycra. free size cutting besar boleh muat sehingga XL. kakton pon muat. sape nak meh booking sebab stock tak banyak. harga RM50.00. beli banyak kakton bagi best price offer. gitewww :)


then, Najjah inspired dress. ada tinggal 2 pasang je lagi, merah (red chillies) dan biru. nak clearkan stock bagi harga RM120.00 je sepasang. full body lining, heavy chiffon. nak restock baru kena tengok ada tak warna-warna yang cantik. tu maybe bulan depan kot. nak raya orang nak berdress :))


Sophia dress. ada button kat depan, bf friendly. ada warna biru, peach dan hitam. Clearance RM60.00, postage RM6.00. sape nak bolehlah contact kakton :)


anything please sms or wassap 012 2281418 Hani


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...