Thursday, April 15, 2010

Geram ..

Entry ni nak lepas geram.
geram. geram sangat-sangat.
sebab ada orang bengong asik main miss call no phone aku.
memula 3 kali, lepas tu 5 kali, lepas tu 8 kali.
ni hari berlainan tau .. time maghrib pon dia kaco!
aku terima bila encek suami kabo orang tu salah tekan.
okay, I accepted!
tapi kalo dah berpuluh kali asik miss call, salah tekan ke apanya? bengong!

ari tu masa memula no tu naik, aku siasat.
orang tu takmo jawab call aku. aku suh le orang lain tolong siasat no ni.
pon orang tu gagal sebab empunya takmo jawab. ngek!

sekali dia call lagi.
aku kalo time keje kena macam ni memang aku bengang. menganggu!
ko nak call, call aje la. kalo takde kredit, bagi tau aku nanti aku buleh call balik. bongok!

bila call tak nak jawab. macam harammm je kann??

and, bila aku berjaya menjejaki nombor ni memang aku terperanjat tahap gaban dahhh ..
hemmmm .. apalah orang ni ndak sebenarnya ek??
bila tanya, tak mengaku pulak.
abes, cemana henpon ko buleh call henpon aku? ke hantu yang dial?

tadi pon ada lagi miss call 3 kali.
aku memang takmo layan benda remeh-temeh ni tapi aku bengang.
bengang sebab menganggu hidup aku.
memang orang ni takde keje kut!!

takpe, aku kasi can sekali lagi.
buat jugek lepas ni, memang aku anto C4 ..

ekekeke .. haaa lapang sket dada ..
(aku tau sapa orang itu!)

1 comment:

zealvia said...

aku lah tu muakakakaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...