Tuesday, March 9, 2010

Sutera batik untuk di let go ..

Aloooppp ..


Punyalah lama mencari masa untuk membuat entry ini.
lupa pon ia jugak, nak snap pictures punyalah kedaung masa.
ari ni kebetulan melenggang mak minah sambil menunggu audithor ke site ngan boss, saya duduk dendiam di opis sajok.


Ni haaa .. saya dengan rendah diri mahu meng let go sepasang kain batik sutera dari Terengganu.
memang original dari sana.


corak cantik, design pon cantik tapi sayang kainnya bercorak di kaki baju yang membuatkan ianya tidak muat di badan saya.
Sepasang 4 meter memang boleh ngam2 di badan saya yang comel ini tapi disebabkan ada corak di kaki baju/kain maka taylor saya menyerah kalah tidak mampu memotongnya untuk dibuat baju saya.
jadi saya dengan sedihnya terpaksa meng let go kain ini walo tidak rela.
nak buek cemano dah tak muat kannn??


barang siapa berminat untuk mendapatkannya, boleh la hubungi saya untuk bertanya harga 
jika malu nak reply di sini, boleh sms/call 012 228 1418.


okeh .. silalah menjamu mata anda ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...