Friday, March 27, 2015

KedaiKakton; instant shawl neelofa inspired restock

Testimonial dari pembeli instant shawl neelofa inspired. 
Senyum-senyum bila dapat kat whatsapp hehe :) yelah sape tak happy kalo pembeli puas hati dengan apa yang aku jual kan? Dari cotton-dress-palazzo dan shawl semuanya nak jual yang terbaik yang buat orang rasa berbaloi beli. 
Sekurangnya aku bagi alternatif or pilihan yang lebih murah dari yang ada nama contoh naelofar tu kan hehe :) dan kualiti setanding dengan brand yang ada-ada gituuu :)

cer tengok cik puan ni, comel kan? dia kata selesa. 
Selesa means materialnya tak panas tak sejuk tak keras tak menyusahkan bila nak memakainya gituuu :)

Alhamdulillah terima kasih kepada mereka yang telah membeli instant shawl dari KedaiKakton. silent reader dari Pahang pun ada kat blog ni .. haiiii Nik. Tq ye beli shawl, nanti meh la whatsapp kat kakton bila pakai shawl tu :) jangan malu-malu hehe :)

Pembeli puas hati kakton pun happy :)


Kat bawah ni antara warna-warna yang dah direstock malam tadi. Giler tengah-tengah malam gi amik kat stor supplier haha tu la semata-mata nak memenuhi kehendak customer yang nak warna-warna pilihan. Well, warna yang dah sold out ialah; 

hitam
electric blue
light pink

yang lain-lain dalam gambo kat bawah ni ada ye, boleh order skang. yang dah habis tu insyallah nextweek akan restock lagi dan lagi aminnn rezeki kann :)


ni warna yang sedaya upaya amik nak bagi nampak warna sebenar hehe tapi mentol lampu kat dining area tu ada yang dah rosak 2 biji so lighting pun kelabu je la hehehehe :) tapi kalo korang nak, meh la bagi tahu kakton nanti ai confirmkan warna tersebut.

please whatsapp/telegram/sms 012 228 1418 Hani



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...