Friday, October 8, 2010

Tukar la menu raya anda ..

ekceli ni patutnya entry minggu lepas tapi aku ni manjang jer busy mengalahkan ahkak Pink ekekkee. gambo ni takde kena mengena ngan orang lain melainkan aku jer sorang muahahhaa ..

ni benonya spagetti meatball. ala menu biasa je kalo gi resipi resia tu kannn .. takdelah luar biasa kan? betol tak? ke aku je yang perasan sorang ni? muahahhaha

lastweek ada jemputan ke rumah salah sorang manager kat opis ni. macam biasa aku dah set lam kepala otak aku ni bahawasanya kalo gi nanti sure makanan rasmi open house yakni ketupat, nasi impit, lemat, mee kari, lontong, mee rebus, sate dan sewaktu dengannya. betol kan?

sekali bila sampai umah manager ni, aku dengan tawaduknya beratur nak amik makanan. before tu sempatlah bersalaman ngan tuan rumah. gila ko gi umah orang terus mencekik? ekekekee .. salam salam sambil peluk shiommmm shiommm kiri kanan pipi bini manager tu baru le aku bersopan pi beratur.

sekaliiiiii .. wahhh menunya menggoda dan memberangsangkan selera aku yang tak bekpes since pagi. ada spagetti goreng bercili, ada mushroom soup, ada roti keras, ada salad. western la kiranya. air pon best. bekas air tu pon cantik dan nampak mewah jer. mana gambo? gamboooo?? jap aku korek ekkeke ..

so citernya, sesekali open house diberi menu ala ala omputeh pon okeh jugak kan? jemu le 30 hari mengadap lemang bagai, nasi impit memang dah tak lalu. eh mengadanya selera puan hani ni yer?
tapi betol ler, demand tak demand, memang sedap la menu gini. bape costnya? oh murah jer. baru RM15 hengget sekepala. so sila calculate sendiri la bape jemputan korang ek.

daaaa ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...