Thursday, July 15, 2010

Rezeki yang ada dipanjangkan .. aminnn ..

Hepi besday to JK. He is one of AVP in our team.
Moga murah rezeki, panjang umur & sihat sentiasa.
sila kurangkan rokok anda!

terima kasih sebab sponsor lunch treat untuk satu opis nih. meriah gitu.
menu boleh tahan. memang takde order lain sebab nak konsentret makan.
kang membazir. kek pon cipot jer. tu pon dari awal lagik JK takmo blow the candles (umur adalah resia hihihihi) ..

menu makan tengahari simple jer.
takkan nak order nasi minyak plak kann .. dah macam kenduri kawen plaks.
ada asam pedas (gambo aku terdelete plaks siot betol).
ada ayam goreng berempah, ada sayur campur, ada tempe jawa shedapppp ..
air sirap bandung. buah macam biasa, tembikai.
aku terbayang oren tapi takdok plak.
aku terbayang kari ayam campoq kentang kut ler ada, takdok jugek .. hehehe ngarut betol selera aku.

 
jemputan pon dalam 35 orang, just nice ler.
lepas baca doa, doa panjang umur, doa moga sihat selalu then doa makan la apalagi hehehe .. before makan, request JK potong kek.
memasing tanya mana candles tapi JK takmo tiup-tiup ni (kang air liur terpercik kwang kwang kwang) ..
eh lupa nak nanya JK, ni besday ke berapa? 40 ke 50? ke 30?
hahahahhahaha .. pakcik sorang ni memang sporting.
ingat dulu time aku lom kawen, manjang je banjer makan.
sebot je kat mana? takat secret recipe tu dia kenyit mata je ajak gi.
tapi bila aku dah kawen, dah makin gemok takde maknanya dia nak ngajak kuar lunch ke minom petang ke. cisss ko saja je bang kan, pilih anak dara je yek ..
ingat dulu dia lepak minum teh ngan aku dan kak mas sampai larut malam setakat nak citer hobi golf ngan tour ke jakarta. skang?? harammmm .. hahahahha ..


okeh, hepi besday to you!
** akak mesti bagi big big big present kannnnnn

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...