Monday, October 21, 2013

Kain Cotton :)

Asssalam.
Hari Isnin. takde monday blues dahhh hehe busy nak kejor keje ofis yang tak pernah surut. pastu nak settle order or post kain. Alhamdulillah. terima kasih Allah atas nikmatMu yang satu ini. dalam 6 bulan pertama ini memang terasa banyak perubahan dalam kehidupan seharian. memang banyak kalo dihitung. sibuk itu yang pertama. dengan 2 orang permata hati memang berganda sibuk dari sebelumnya namun cuba juga mengatur masa sebaiknya.

masih di fasa berfikir. berfikir hala tuju. seronok berjual beli walau pon penat dan ada dugaan namun yang pertamanya niat untuk menambah rezeki keluarga. Insyallah itulah tujuan I buat semua ni. hasilnya memang berpatutan dengan apa yang telah dilakukan.

semoga apa yang dilakukan sekarang memberi pulangan sewajarnya di masa hadapan. takmo pandang belakang, kalo boleh teruskan saja langkah ini. Insyallah.

masih berfikir. terima kasih atas sokongan keluarga kecilku -suami, Alya & Aryan. mereka memberikan semangat. tidak lupa emak dan bangcik. terima kasih kawan-kawan. terima kasih pembeli yang setia. terima kasih pembaca blog walau kita tak pernah kenal hehe.

okay. lama tak poyo-poyo depan kamera. memakai inner magic. memang magic. comel tak kakton? hahahaha tagline tiruan. tapi sebabkan tagline tu ramai pulak yang berkenan nak beli cotton dengan I hehe thanks buddy :)


antara stock yang masih ada. dah pernah letak kat sini. clearance stock RM50.00 dah abis. so harga seperti biasa RM75.00. Jika ada yang berkenan jangan segan nak sms/call 012 228 1418 Hani. I cuba serve semua orang dengan kadar yang segera insyallah :)


yang ini memang mampu buat mata juling sebab tengok sateen cotton plain yang warna-warni. cantik-cantik semuanya. lagi cantik kalo mintak taylor bubuh renda di hujung tangan or kaki baju, serius mengancam uolsss :)
Harga RM65.00 sahaja. bidang 60' x 3.5meter.


ada lagi. yang ni pula sateen cotton berkaki. memang pilihan warna terhad sebab takmo pening kepala. warna dalam gambar kadang2 lari dari yang nyata so I amik yang hot je. warna purple/maroon memang ramai yang pilih. so apalagi, jom beli. Harga RM65.00. bidang 60' x 3.5 meter.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...