Friday, February 21, 2014

Hi semua :)

Assalam
Saja la nak bagi tau kot kot ada yang masuk sini tengok-tengok blog ni macam tak update since lastweek.
eh ada ke? tak kira la janji kakton update juga ye

okay, since Jumaat lepas memang Hani busy. sebab nak uruskan hubby yang accident di Federal Highway. masa tu dia on the way balik dari office di One South Sg Besi ke rumah. Ada myvi nak masuk kiri, bagi signal tapi masuk dan hentam hubby.
Patah jari, injured berjahit muka, tangan, lutut. admitted since Jumaat hingga Isnin di SJMC.
so memang semua benda kena stop. online pon jarang-jarang. hari ni barulah berpeluang nak update blog. tak kisahlah korang kisah ke tidak saja nak share sini sebab ada juga customer yang order and ada yang dah Hani poskan. yang minta hantar tu nanti Hani arrange ye.
mohon maaf kalo terlambat. yang email pasal supir tu pun mohon maaf sangat-sangat sebab nombor supir pun Hani tatau letak kat mana sebab skang keadaan kelam-kabut. 1st time hubby accident semua jadi panik. ni nasib baik juga kakton tak demam tak semput ehh nak juga ngadu hehe.

Okay, KedaiKakton kembali beroperasi hari ni. Alhamdulillah hubby dah discharged. just tunggu follow up. dapat mc sehingga bulan April. kemain lama, ko cat la rumah tu bang hehehe :)

okay, terima kasih kepada customer yang sentiasa berikan sokongan. kepada readers atau sesiapa yang singgah blog Hani, terima kasih.

doakan semuanya kembali okay yeaaa :)

-Hani-

*gambo tangan berdarah ke muka berdarah ke takde ye tak koser nak simpan dalam phone hahahaha *ai kan penakut* so korang tengok je la gambo2 yang ada ni je hehe. biasalah sakit cemana pun makan tetap makan kan. sila sila jamu mata hehe :)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...