Saturday, February 8, 2014

Hari lahir saya :)

Assalam ..

Alhamdulillah 08.02.1981. ye, hari ni hari lahir saya :).
Alhamdulillah kerana masih berkesempatan menyambut ulangtahun kelahiran 33 tahun.
Alhamdulillah atas 33 tahun yang penuh makna, sungguh indah sungguh pelbagai pengalaman yang dilalui menjadikan saya seorang yang cekal dan makin matang. Alhamdulillah bersyukur sangat2 di atas rezeki, kurniaan dan nikmatNya dan saya tidak pernah lupa untuk terus bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang.

Terima kasih kawan-kawan yang tidak pernah lupa untuk menitipkan doa dan ucapan selamat pada saya. terima kasih teman!

Terima kasih pada suami yang setia, yang sentiasa memberikan saya semangat. terima kasih suamiku!

Terima kasih pada emak yang telah melahirkan saya :) saya sayang mak! *mak datang hari ni semata nak bagi makanan dan buah kegemaran saya. ailebiu mak*

okay syahdunya pulakkk nexttt

nanti sambung ehh :)

hadiah istimewa tahun ni? next entry baru citer okayyy busy nak tiup lilin nih hikss :)

-Hani-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...