Wednesday, February 26, 2014

Dunia blogger


hehe cite makan lagi. memang sepadan dengan tuan badan. takpe hari ni kita borak-borak sambil sedut ailio ye.
nih lamb steak malam tadi. konon air takde area rumah so ajak hubby zasssss .. makan kat kodai ye laaaa yooo ..
memasing kemain order. sorang nak lamb sorang nak chicken chop sorang nak fries. takde yang order nasi goreng kampong kemain kau.

okay berbalik nak bercerita. korang perasan ke yang sejak 2-3 hari ni blog kakton kejap kaler pink kejap kaler pepel kejap kaler hijau? kot la korang perasan. hehe ni namanya kecelaruan minda. yelah sejak 2 minggu ni memang penat. bukan nak mengeluh tapi nak ngadu kat korang lahh hehe. penat uruskan macam-macam benda. booth kat Denai Alam yang setiap sabtu tu pon dah lama tak on. asiklah ada hal so memang terpaksa hold dulu. bisnes is bisnes tetap on cuma kat satu tempat ni memang kena hold dulu. tak cukup kaki tangan tapi Hani tetap bersyukur dengan rezeki yang masuk. percayalah, rezeki jika dah ditetapkan insyallah memang akan ada cuma kita ni la bezanya rajin or tidak. busy cemana pon KedaiKakton tetap on gitewwww :)

dalam kesibukan yang tidak putus-putus ni, I amik kesempatan baca blog. ye baca blog. membaca sebenarnya melegakan segala kekusutan. baca lah apa saja, memang relaks. yelah dah penat-penat menadah ke sana ke mari, rehatkan badan buat benda yang kita suka. macam I suka membaca so mari membaca. dah lama nak tulis pasal ni tapi asiklah tertunda. I tertarik nak baca satu blog ni. ni pun dah lama tahu pasal blog ni cuma tak terklik je. yang kelakarnya I baca kat blog-blog lain sebelum ni. bila dah lama follow blog-blog ni I dah macam kenal dorang walhal baca blog je pon bukan jumpa pun. tambah nak tahu bila ada isu kata gaduh la dengki la caras la. ok, aku ni bukan ada masa nak menyibuk amik tahu, so memang tak amik tau pon. baca je buta-buta, yang lelain lantak. ko nak bergaduh ke dengki lantak. takde kena-mengena dengan aku hehe. tapi makin lama makin menarik gitu. sampai ke forum pulak dah. wah glemernya blog2 nih. baca lagi. baca baca baca sampai lah hati terdetik nak klik blog yang diperkatakan. gila aku membaca back to back abih aku selongkar. gelak sensorang baca blog tu. sampai 2009 entry aku baca. macam dah kenal pulak dahh. kesimpulan yang aku buat sendiri. tuan punya blog yang diperkatakan tu berjaya kaya raya so aku kagum. aku suka baca tulisan dia walau macam over 18sx hahaha tapi lantaklah bukan kita buat jahat pun just baca. yang elok amik teladan yang buruk sendiri boleh fikir kan. yang lelain nanti aku ulas.

tu je nak share ngan korang. nak baca sangat kan? ehhehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...