Tuesday, January 1, 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Salam Tahun Baru 2013 ..

Tahun 2012, tahun yang banyak mencatatkan kenangan manis buat I dan keluarga kecil kami. boleh dikatakan tahun yang cukup bermakna, membawa tuah dan memberikan kenangan terindah. Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi atas kurniaannya. memang kami terlalu mensyukuri nikmatNya dan kami juga sedar, segala apa yang diberikan ini juga adalah ujianNya juga buat kami.

I tidak berpegang kepada tahun naga atau harimau atau kuda belang hatta ayam serama namun tahun 2012 memberikan impak yang cukup besar dalam hidup kami sekeluarga :)

1. Allah permudahkan impian kami untuk memilikki (hartanah) landed house yang sesuai, cantik dan selesa buat kami sekeluarga. bukan tidak mensyukuri apartment yang ada namun bila ada rezeki lebih, untuk keselesaan anak-anak maka kami decide mencari landed pula dan Dia memudahkannya tanpa sebarang masalah. Alhamdulillah :)

2. Upgrading / promotions / Adjustment - Ini rezeki dalam pekerjaan untuk kami suami-isteri. memang rezeki berganda tahun ni Alhamdulillah rezeki anak dan keluarga jua.

3. Kesihatan yang baik buat kami sekeluarga.

4. Bonus - Ini pon memang tidak disangka, jauh dari target. *income tax pon kejor* hahaha

5. Pregnancy anak kedua - ini rezeki penutup 2012 yang memang tidak disangka namun inilah kurniaan dari Dia yang cukup bermakna tidak boleh dibanding dengan harta mahupun bonus 9 bulan itteww hihihi :D

Alhamdulillah, terima kasih ya Allah atas rezeki dan kurniaanMu kepada hambaMu ini.

Semoga tahun 2013 juga membawa kejayaan, kebahagiaan dan rezeki yang melimpah-ruah buat kami sekelurga aminnnn Insyaallah :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...