Thursday, March 31, 2011

Factory Outlets .. continued ..

Okey kita sambung citer shopping di FOs. kat sini banyak beli t shirt untuk Alya and anak abang ipar (sori lupa snap gambo sebab dah pass kat mereka). mula tu risau juga nak amik kiriman biras sebab takut takde masa nak cari tapi rupanya okay je sebab pilihan memang banyak and anak dia kebetulan girl juga. lagi senang nak pilih and kebanyakan baju anaknya sama je ngan Alya (beza umur je) hehehe senang kojo den.

kat FOs memang banyak pilihan dari segi design, corak atau harga. kalo rasa-rasa poket tu tebal bolehlah amik range harga 100k ke atas. tapi bawah harga tu pon ada juga yang cantik terutamanya baby t. memang rambang mata memilih. Hani prefer Gap, Oshkosh, Next and Guess. ada juga nampak mickey disney sume tu tapi bila fikir kat malaysia pon ada so takmo le beli kat sana. alang-alang amik je la brand yang femes and okay sket hehe. kat sini kalo nak memilih pon senang sebab salesgirl peramah and bukan jenis mengekor kita ke mana saja. so kita tak rimas and kalut. paling best shopping di Sahara. memang cool there.

Bab size pon takdelah jauh beza dari sini so tak perlu risau kalo badan anak kita bam bam ke tiny ke sume ada size and tak perlu beli yang besar extra, atleast beza besar 1yr pon dah kira cantik nak pakai raya nanti. wahhh Alya dah ada baju raya gitu. leh caya ke mama Alya ni? (ni pon dah ada yang Alya pakai okehhh .. hikhikhik)

jom lihat .. taste kita berbeza okies ..


tak silap ni dalam 15 hengget duet Malaysia. murah kan? ari tu tengok lam Gap website tak silap 20++. sukanya tapi ni je tinggal satu. kalo ada kaler lain memang acik sambar lagi.
Guess 3 quarter jeans. memang aim sebab kat sini susah nak cari yang okay. dulu beli Poney tapi skang macam tak menarik jer dah la harga mencekik sampai 70 hengget kann .. jumpa yang ni memang sambar jer.
yang ni feveret gown acik hehe (macam maknya plak yang nak pakai kannn ..)
ni gown pertama di beli tak silap di Oasis. kat sini tak banyak pilihan tapi yang ada memang cantik-cantik. berkenan yang itu, takde size plak. berkenan yang ini, display je yang ada. lastly sambar jer yang ni.
seingat Hani baby t harganya bermula dari 69k rupiah above. gown plak 120k above. jeans guess tu dalam 79k rupiah. so kira berbaloi sangat sebab jika compare dengan harga disini berganda-ganda youu .. takyah la citer yang off season ofkos murah juga kan. yang penting Hani puas hati dengan harga, material dan design yang dipilih. Alya pon suka sangat bila tunjuk sume baju ni dia yang punya. wahhhh sakan anak mama berbaju baru yer. simpan stok raya nihhh .. ehehe kalo tahan la hahahha ..

1 comment:

aqishah said...

wah alya banyak baju... cantiknyer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...