Thursday, March 3, 2011

Berakhirnya stress daku ..

Yeaaaa .. boss baru je inform audit dah selesai. uhhh leganya kepala akuuu .. memang lega.
sebab dah seminggu sakit bahu, itu tandanya stress jahhhh .. sampai terbawa-bawa ke rumah. kesian Alya, tak pasal-pasal kena marah jer. kesian hubby, asik kena makan luar jer sebab bininya malas nak masak. asal balik rumah, sebut stress jer. memang betol aku stress, migrain toksah citer. asik telan visograin ajer.

ni dah dengar dari boss, no NCR. memang lega sesangat. korang yang kena audit confirm faham perasaan aku kan? sebab kita dah cuba buat yang terbaik, buat kerja dengan prosedur yang betul, ikot SOP bla bla so bila hasilnya no NCR wahhhh kembangnya hati makkkk .. alhamdulillahhh ..

harapan Hani, semoga usaha, kerja yang dilakukan ini mendapat ganjaran yang setimpal. ofkos la kan, kita keje bagai nak mati, hasilkan yang terbaik mestilah dapat rewards. sebab dah banyak kali frust. tahun ni moga ada rezeki yang lebih baik, lebih setimpal. aminnn ..

so esok closing. takde apa nak risau dah. yang penting kita dah buat sehabis baik, kalo ada silap tu perkara biasa sebab mana ada pekerja yang sempurna right?

yeaaaaaa dah boleh tido dengan lenanya malam nanti hihihihi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...