Thursday, February 17, 2011

Takde idea lagi ..

Salam semua readers .. (ada ke readers kt sini hahahaha)
lama jugak tak update blog ni. banyak sawang kena sapu ni, tahi cicak pon dah ada ekekekee

selama hampir 2 minggu tak update blog, banyak citer yang singgah dalam kehidupan seharian hani.
biasalah, citer pasal anak, keje, laki, rumahtangga dan macam-macam. ada seronok, ada sedih dan ada terharu. rasa seronok sebab hidup kami dah kembali seperti biasa. biasalah, lumrah alam rumahtangga, ada kalanya disebabkan benda kecil pon jadik isu yang meleret-leret. tambahan pula bila ditimpa musibah, hati tidak tenang, fikiran berkecamuk. waaaa memang bermasalah sungguh bulan Januari 2011 ni. bukan la nak kata tahun arnab takdak ong tapi awal tahun sudah ditimpa malang, maka hani terasa tahun ni macam bukan tahun terbaik. ishh boleh percaya ke ong tak ong ni? kebetulan ajer kot.

okay berbalik kepada isu remeh, alhamdulillah sudah selesai. jadi bolehlah teruskan kehidupan dengan selesa. hati pon dah tenteram. bolehlah terus berblog dengan senang hati.

skang hani memang busy dengan keje. hehe bukan bermakna orang lain tak busy cuma kebetulan sangat bulan Mac ni kena berdepan dengan 3 audit yang bertindih. rasa nak muntah mengadap document. tapi itu kan keje sendiri, memang kena buat. patut bersyukur busy ada banyak keje, dari mereka yang masih tidak bekerja. kan?

melalut dah ni. maklom lama tak update blog. macam dah lupa gaya menulis. rasa formal jer. nak tulih ala-ala lawak pon tak kena gaya. takpe, kita jumpa next entry ek.

daaaaa ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...