Wednesday, October 20, 2010

Paranoid perasan perasaaannnnnnn ..

baru masuk opis. boss besar cuti. boss kecik takdak kat opis. anak tikus naik tocang ekekkke .. tikus mondok hahahha ..

tadi gi klinik panel, nak buat blood test. sugar test. kolesterol test. saja nak tau level mana kesihatan diri sendiri. bukan bayar pon kan. free.

semalam punya citer. paranoid benarnya.
perut sakit, tegang macam krem jek. pastu pinggang sakit. dah dekat 2 minggu sakit. pastu tengahari semalam macam ada benda bergerak lam perut. nak kata angin, elok jer sendawa bagai. benda tu bergerak kat area belah kiri bawak sampai ke bawah dada. haaa .. aku dah syak ni. mengandong ke aku nih???

so lepas opis hour, gi klinik panel faveret kat BJ. doctor gelak jer bila aku request nak buat UPT test. dia gelak besar. tapi buat jugak la test tu. tunggu dalam 10 minit dia panggil semula masuk bilik. lagi dia gelak. adoi doc ni saspen jer aku. belom sempat duduk dia dah tunjuk UPT result tu. NEGATIF! waaaa .. kalut betol aku.

Doc: Negatif. so?
Aku: betol ke doc? saya risau ni. pinggang, perut sakit kenapa yer? (before tu dah citer kat dia)
Doc: tu muscle pain sebab awak buat keje berat. nanti saya bagi ubat untuk muscle pain.
Aku: oo really? saya ingat preggy. sebab ari tu amik non preg jab tapi delay 7 hari.
Doc: hahahhaa you dah amik jab so tak perlulah risau. delay 7 hari tu still okay but 95% not posibble pregnant. so don't worry la.
Aku: selain mucsle pain, kenapa yer pinggang sakit?
Doc: I rasa u put on weight. esok datang buat blood, sugar test. tengok kolesterol you camne. ok. see tomorrow.

cehhhh mati-mati ingat mengandong. rupanya mengandongi lemakk .. muahahahhahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...