Friday, October 29, 2010

Entry untuk encek somi ..

Abang, saya tau awak selalu baca blog saya ni. asal sampai opis mesti awak klik2 nak tengok kot bini abang update citer apa kan? betol kan? awak takut benar saya blog kan sume citer kan? hehehee ..

so, kali ni entry ni special untuk awak. since awak mesti dah balik opis lepas semayang jumaat kan?

oh abang, belikan saya henpon nihhh .. since lastweek saya dok menelan air liur menengok henpon ni. dah la comel, boleh surf internet, ada ciri2 blackberry, pastu paling penting MURAHHHHH .. dah dekat 10 kedai saya survey tau. harga market dalam paper tulih RM520 (including 2mb memory card, aksesori, charger) tapi kalo kosong jer mean takde memory card bleh dapat RM450 ajek fuyoooooo ..

oh abanggg .. saya dah 4 malam tak tido lena tau. asik termimpi2 jer budak juai henpon kedai ah seng dok tayang hat kaler pink ni. ohh tidak. asik teringat ajer nih ..

kalo abang tak bagi, saya bakar baju merah abang tu biar tak dapat gi tengok bola malam esok!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...