Wednesday, September 22, 2010

"B" it's confirmed ..

Saja le nak share kat sini rezeki yang diterima. bukan nak show off hokkayy .. (kalo korang rasa mcm tu tak dapek la nak menolong kannn) .. hahaha ..
Alhamdulillah .. rezeki Ramadhan & Syawal 1431H, tahun 2010 BONUS diumumkan pada 01.09.2010 seminggu before raya. walau pon memasing sedih sebab B tak masuk before raya tapi takpelah janji ada.
memasing kemain tersenyum lebar. walaupon tidaklah sehebat zaman Guthrie dulu sebab dapat sehingga 6 bulan dan lebih tapi takpelah, bersyukur dengan apa yang dah diberi. dari takde langsung kan?? kang gigit jari sambil hentak cpu hahahahahahah .. moncong kemain mulut tu ye kakkk ..

sapa dapat 3 bulan waaahhh kemain hebat planning ni. memacam plan termasuk la nak shopping ke Bandung tahun depan wakkakakakakaka .. kena ingat nak buat passport dulu ni kehkehkehkeh ..

Alhamdulillah walaupon Sime Darby dicanangkan seMalaysia rugi namun rezeki pekerja yang setia tetap ada. janji staf bekerja dengan ikhlas dan tidak demand dengan majikan. pasti board director maklom dengan mana-mana division yang telah bekerja keras walaupon macam-macam kesukaran, halangan, dugaan dan cabaran sepanjang tahun 2009 sejak merger. namun, dalam kesukaran itu kami atasi dengan rasa sabar dan tetap memberikan hasil kerja yang bermutu serta membantu menstabilkan ekonomi syarikat gergasi ini.

Apapun terima kasih kepada board director terutamanya Tun Musa Hitam yang bersetuju memberikan B kepada staf. jika ada yang tidak tersenarai sebagai penerima B, sabarlah. tahun hadapan mungkin rezeki anda!

kepada Energy & Utilities, berdoalah semoga division ini tidak ditutup!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...