Friday, July 30, 2010

MJ warehouse come back ..

Untuk ke sekian kalinya, MJ Warehouse datang lagi. Seperti biasa warehouse clearance ni diadakan kat Stadium Melawati Shah Alam. Kali ke bape dah tak ingat. Dalam setahun 3-4 kali kot yang kat sini. Tempat lain pon ada jugak.

Kalo nak dibandingkan, sales kali ni biasa-biasa jer. Yang paling best tahun 2008 kot. Memang banyak pilihan, harga meletopppp ..

Skang dah jadi macam biasa-biasa jer. Maksud hani, kalo dulu sepasang baju tido kids boleh dapat 10 hengget sepasang, skang dah naik 12 hengget. 20 hengget pon ado. No no no aku takkan beli semahal tu sebab harga macam tu bleh dapat di JJ or Sogo even tak warehouse sales pon. Hehhe aku ni memang nak berjimat. Berjimat tapi nak branded .. alahai kenalah bijak cik kiah ooiii .. orang tanya aku tak sayang ke pakai miki, poney, oskosh buat basahan? Aku kata tak. Sebab dorang tak tau aku beli waktu sales. Mana orang tau poney 7 hengget akakakakkaka .. orang yang tak heran sales memang pelik le kot tapi aku okay jer. Baju kat giant tu lagi mahal tau. Dah la kainnya panas, gila mahal sepasang dah 15 hengget walhal aku dapat Disney lebih murah dari tu. Hehehe ..

Semalam tak dapat banyak rembatan pon. Ada tidak 4 helai baju untuk Alya. Gown, blouse, baby t dan sleepwear. Selebihnya hak mak. Untuk pak takdok. Hahahhaa ..


Berkenan pulak dengan blouse kaler pepel ni. Nampak macam big girl bila dia pakai. Boleh pakai dengan jeans quarter. Wahh sukalah Alya yer .. dah siap try beria nihhh .. hani beli 2 size sebab suka sangat ngan materialnya. sejuk dan lembut.


Then, aku memang dah niat kalo MJ ada memang nak pegi sebab nak beli cleanser, toner set SHISEIDO, ZA. Sebab previous sales aku dah try set ni, boleh dikatakan serasi dengan muka aku so nak continued ler. Kalo kat luar set SHISEIDO ni mahal nak pengsan aku so kenalah carik kat warehouse sales ni. Lagipon expired lambat lagi so kira jimat la kannn .. Nak yang branded tapi murahhh .. ado ko? Akakka ..
Tapi, SHISEIDO takdok, yang ado ZA. ZA ni kira adik dia juga and memang aku campur pakai toner ZA and okay jer. So semalam rembat ler set ZA plak. Murah lagik.


pastu rembat frame gambo sebab ari tu dah beli 2 set, yang ni tambah 2 set lagi. suka sebab simple dan nampak kemas. pastu 2 set sudu. boleh buat koleksi untuk hari raya. yeaa .. mood raya sudah mariii ..  


sekian dari acik yang suka ke MJ ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...