Friday, June 18, 2010

Haru betol laaa ..

ni tadik korang ada baca entry kat bawah ni tak? kut ler ada yang baca citer aku sebok nak gi makan seafood, mandi laut kannnn .. lepas buat entry tu terus bergelora jiwa aku nak juga ke sana. tidak boleh tidak. ekekke .. sewel betol bila teringat-ingat ketam goreng bercili waaaaaaaaaa ..
so, aku pon angkat tepon opis dail nombot laki aku (takkan nak call laki orang lain plaks) hehee ..

tret .. tret .. tret ..

Encek Azhar: "hello .. haa nape?" terus tanya bini nak apa kooo .. ekekkee ..
Isterinya: "hello abang suamiku yang hensem ..dah makan? dah minum?" ekekkee
Encek Azhar: "tengahari tadi sudah. malam belom lagik" ekekke
Isterinya: "bang, saya ada plan baik ni. jom gi Tanjung Lumpur esok" terus cakap takdenya nak bunga-bunga ekeke
Encek Azhar: "What? Tanjung Lumpur? nak buat apa ke sana?" hishh ada ke tanya nak buat apa
Isterinya: "Saya nak makan seafood. nak mandi laut sekali. boleh bawak Alya jalan2."
Encek Azhar: "hah? tak boleh la. takde takde. saya tak nak." amboi reject terus plan akuhhh
Isterinya: "Jom ler bang, saya teringin nak makan seafood. kat sana seafood best, fresh pulak tu. jom ler bang, kali ni saya banje" ayat memujuk nehhh walhal bininya kedekot taik idong masin wakakka ..
Encek Azhar: "takmolah, lain kali jer. skang mana boleh gi memana. World Cup maaaa .."
Isterinya: "ala world cup leh tengok kat hotel apa? astro kan ada"
Encek Azhar: "takde takde lain kali sajok. okeh, saya ada kije. babai" cissss .. dia letak tepon terus kooo ..

korang bayangkan, bini willing nak banje makan, banje bilik hotel pon encek suami takmo. sebabnya dia nak neok world cup yang tak best langsung tu .. hishhhh .. tensen betol aku. cemana bleh kalah kat bola sebiji tuh hekkk???? geram nehhhh .. geramm .. (sambil pikir idea lain plak hihihi)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...