Wednesday, June 16, 2010

Busana Meria; Batik Sutera & Sutera Digital

Salam ..
Ramadhan semakin menghampiri kita. 11.08.2010 kita akan mula berpuasa, Insyallah.
Tentunya kaum wanita sudah mula membeli kain ela untuk dijahit. ada juga yang lebih senang membeli pakaian siap. lebih mudah dan jimat masa tetapi kalau takde size cemana? ekeke .. size XXL? ado?

Okeh .. enty kali ini special untuk Busana Meria, Sungai Kapar Indah, Klang.
Promosi Batik Sutera & Sutera Digital ekslusif dari Terengganu. Memang asli dari sana. Empunya butik sendiri yang ke sana bagi memilih dan membeli corak yang cantik & ekslusif serta kain yang bermutu. Ada 2 jenis yang ditawarkan iaitu Sutera Asli & Crepe (boleh dicuci tangan).

Harga yang ditawarkan memang istimewa kerana berpatutan dengan kualiti suteranya. Hani percaya ramai di luar sana sukakan sutera kerana tahan lama dan cantik. bukan sahaja cantik tetapi boleh digayakan ke mana sahaja. Sutera menjadi pilihan sepanjang masa, bukan bermusim seperti kain-kain yang membanjiri pasaran sekarang. Hani masih ingat, ketika berumur 10 tahun pada 1991, emak telah membelikan sepasang sutera untuk Hani sempena kenduri kawen abang. bayangkan sutera telah berada berapa lama dalam pasaran kita. dan, sutera itu masih elok lagi walaupon tidak muat dipakai (alkmaklom sudah 19 tahun kooo) hihi.

Antara sutera-sutera yang dijual di butik ini;

Kerna itu, sesiapa yang mahukan sutera berkualiti dengan harga yang berpatutan, boleh call Hani atau empunya Butik Meria sendiri iaitu Puan Noorhayati Abdul Rashid (019 379 8358). Bagi yang berada di area Klang, Shah Alam jika mahu ke butik juga dialu-alukan.

Hani pun dah rembat sepasang batik digital crepe. betul-betul rambang mata dan menawan kalbu!
dah anto pon ke taylor bimbang dia tak terima tempahan. cantik tak?


harga dalam lingkungan RM320, berbeza di KL yang dijual dalam RM400.00. berbeza kan harganya? so, apalagi, silalah ke Busana Meria dan pilih corak yang anda suka!

Selamat membeli sutera!

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum sis...

Berminat dengan sutera?

Sila like page

FB : TSUKI MOON SHOP
INSTAGRAM : TSUKI MOON SHOP
EMAIL : TSUKIMOONBULAN@GMAIL.COM
SMS/WHATSAPP : 017-6052330

THANKS.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...