Thursday, May 6, 2010

Promote Arena Cotton at Tesco Setia Alam ..

Holaaa ..
sekejap je dah nak sambut raya kan? korang dah ganti puasa lom? mana le tau kena ganti puasa tahun lepas kan?? jangan ganti saat-saat akhir nanti mesti rasa malas.

sebot pasal raya sure kena-mengena dengan baju raya ekeke ..
ada yang dah beli awal-awal rasanya. ada yang terbang ke Bandung, ke Vietnam semata-mata mencari kain untuk dibuat baju raya. entah-entah ada yang terbang ke Pakistan go hed gostan jugak kut hahaha ..

macam Hani, skang lebih suka buat baju dari kain ela kapas (cotton) dan viscose. sebab jenis kain ini lembut, serap peluh dan selesa dipakai. Hani dah pon beli 3 pasang cotton, buat persediaan untuk raya. takut beli lambat, taylor takmo jahit pulak. kebetulan ada kirim kawan yang ke Vietnam bulan lepas. puas hati sangat sebab dapat kain yang berkenan di hati. selebihnya Hani beli disini saja. Kualiti dan mutu sama sahaja jika kita teliti memilihnya.

oh ya entry kali ini Hani nak promote butik kepunyaan salah seorang manager di tempat keje Hani. Butik AReNA FASHION, Lot OL - G04, di TESCO, Setia Alam. sebelum ini Hani beli samada di opis atau di kediaman beliau sahaja.

Harga memang menariksss .. da boommmm .. kebaboommm ..

Harga dan produk yg ada sekarang;

baju kurung (english & swiss cotton) RM159.00 -
promosi pembukaan kedai sehingga 9may diskaun 20% = RM127.00
baju kurung (english cotton ) RM139.00 -
promosi pembukaan kedai sehingga 9may diskaun 20% = RM110.00
baju kurung (english & korean cotton) RM89.00 -
promosi pembukaan kedai sehingga 9may diskaun 15% = RM75.00
blouse (cotton) RM35 - RM55
promosi pembukaan kedai sehingga 9may diskaun 15% = RM29 - RM46
kain (english cotton) RM80/pasang
kain (korean cotton) RM45-RM55/pasang
Insyaallah, new arrival pd hari sabtu ni kain english cotton berlainan kategori, cotton embroidery (sulam), kain chiffon, korean washable silk, indian cotton (3-pcs punjabi set, kain+baju+selendang) dll. Range harga utk semua kain2 di atas RM 79 - RM128 sepasang.
Utk Indian cotton 3-pcs punjabi set, Arena Fashion sedang siapkan contoh baju, insyaallah sabtu ni siap 3pasang .. cantiiiiik. Harga kain RM79 -RM89 sepasang, dah siap jadi baju ..dalam lingkungan hmmm RM139.00-RM149.00.

haaa .. menarik takkk?? apalagi, jom serbu Arena Cotton.
kalo nakkan harga lebih istimewa, boleh contact Hani.

dalam gambar memang tak puas tengok, mesti nak pegang-pegang nak amik feel kan? so, sila ke Arena Cotton yang dibuka secara rasminya pada 1 Mei 2010 yang lalu.

Jangan bimbang dengan kualiti kerana semua kain-kain yang dijual disini amat bermutu. Hani tahu sebab ada antara cotton yang keras kejung walau setelah direndam softlan 2-3 kali. Cotton yang terdapat disini juga mempunya gred yang sesuai dengan poket anda.

Selamat bershopping di Arena Cotton!

1 comment:

ayah,ummi, farish said...

buat tag maya yer…

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...